سرخط خبرها

حال بد بایرن مونیخ با ناگلزمن| وزش باد مخالف در باواریا!

  • کد خبر: ۱۲۶۱۶۱
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
حال بد بایرن مونیخ با ناگلزمن| وزش باد مخالف در باواریا!
رکورد‌های منفی بایرن یکی پس از دیگری رقم می‌خورد.

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ بایرن‌مونیخ در خانه آگزبورگ ۱ بر ۰ مغلوب شد تا نتایج ضعیف این تیم در بوندس‌لیگا تداوم پیدا کند. بعد از کسب سه تساوی پیاپی در بوندس‌لیگا، بایرن‌مونیخ در هفته هفتم رقابت‌های لیگ کشورش، نمایش چندان خوبی در خانه آگزبورگ نداشت و با قبول شکست برابر این تیم، نشان داد هنوز در بوندس‌لیگا به تیم فصول قبل تبدیل نشده است. البته این تیم در دو بازی اولش در لیگ قهرمانان، برابر اینتر و بارسلونا به برتری دست یافته است؛ اما در بوندس‌لیگا اوضاع اصلا برای آن‌ها خوب پیش نمی‌رود.

روز‌های ناخوش اف‌سی‌هالیوود

بایرن‌مونیخ با ناگلزمن حال‌و‌روز خوشی ندارد و در چارچوب هفته هفتم بوندس‌لیگا، اولین باختش را در این فصل مقابل تیم نه‌چندان قدرتمند آگزبورگ متحمل شد تا با دوازده امتیاز، جایی بین سه تیم بالای جدول نداشته باشد. اولین شکست این تیم، رکورد‌های منفی درخورتوجهی برای شاگردان یولیان ناگلزمن در‌برداشت. به‌گزارش اوپتا، بایرن‌مونیخ پس از ۸۷ بازی پی‌درپی گل‌زنی در بوندس‌لیگا و برای اولین‌بار از فوریه ۲۰۲۰، در یک بازی موفق به گل‌زنی نشد. آگزبورگ پیش‌از‌این نیز در شهرآورد باواریا به ۶۵ بازی پشت‌سرهم گل‌زنی بایرن‌مونیخ در سال ۲۰۱۴ پایان داده بود. با‌این‌حال رکورد‌های منفی باواریایی‌ها به اینجا ختم نمی‌شود.

بایرن‌مونیخ برای اولین‌بار از سال ۲۰۰۱، چهار بازی پیاپی بوندس‌لیگایی را بدون پیروزی پشت‌سر گذاشته است. در آن سال (فصل ۰۲-۲۰۰۱) که اوتمار هیتسفلد هدایت باواریایی‌ها را بر‌عهده داشت، آن‌ها در هفت بازی پی‌درپی موفق نشده بودند به پیروزی دست یابند. بورسیا‌دورتموند نیز در انتهای آن فصل با هدایت ماتیاس زامر، موفق به کسب قهرمانی بوندس‌لیگا شد و با آمار برجامانده از بایرن تا اینجای فصل، این تیم که هرسال به قهرمانی در این رقابت‌ها عادت کرده، ممکن است امسال نیز جایگاه همیشگی‌اش را به تیم دیگری واگذار کند و بعد از چند سال، قهرمان نشود.

اختلاف ناگلزمن و بازیکنان

به‌نظر می‌رسد اختلاف زیادی در رختکن این تیم وجود دارد. در روز‌های گذشته بسیاری از رسانه‌های آلمانی مدعی شده بودند که اختلاف جدی بین بازیکنان این تیم و یولیان ناگلزمن ایجاد شده و همین موضوع نقشی مهم در نتیجه‌نگرفتن این تیم داشته است. حالا کری هاو، یکی از خبرنگاران ارشد اسپورت‌وان، مدعی شده است که ناگلزمن پس از شکست در بازی برابر آگزبورگ به‌شدت ناامید و عصبانی است. دیدار‌های باشگاه با آغاز وقفه دیدار‌های ملی تعطیل شده، اما او از بازیکنانش خواسته است که پیش از اضافه‌شدن به اردوی تیم‌های ملی، در زمین تمرین بایرن حاضر شوند تا باهم گفتگو‌هایی داشته باشند.

گفته می‌شود این مربی آلمانی معتقد است که مسئولیت اصلی این نتایج برعهده بازیکنان است، به‌ویژه اینکه آن‌ها فرصت‌های زیادی را در زمین از دست می‌دهند و با جدیت در یک‌سوم هجومی حریف بازی نمی‌کنند و ناگلزمن انتظار دارد که واکنش بهتری را از آن‌ها در زمین ببیند. از سوی دیگر، انتقاد‌ها از مدیریت فردی ناگلزمن در تیم بسیار جدی است و حتی بسیاری او را متهم کرده‌اند که همدلی و همراهی لازم با بازیکنانش را در رختکن ندارد.

پیش‌از‌این بسیاری از منابع نزدیک به این باشگاه خبر داده بودند که بازیکنان از این موضوع بسیار ناراحت هستند که سرمربی تیمشان بار‌ها در نشست‌های خبری عملکرد آن‌ها را زیر‌سؤال برده است؛ اما در تحلیل‌ها هرگز هیچ انتقادی از خودش و سبک بازی‌اش نکرده است. به‌نظر می‌رسد جو رختکن بایرن اکنون بسیار متشنج است و همین باعث شده است که مدیران این باشگاه به‌دقت همه‌چیز را زیر‌نظر داشته باشند.

بایرنی‌ها به‌دنبال مقصر!

بعد از شکست باواریایی‌ها، موجی از انتقاد‌های تند هواداران آغاز شد که لبه تیز بیشتر انتقادها، سادیو مانه را هدف گرفته است. مانه در پنج بازی گذشته تیمش موفق به گل‌زنی نشده است؛ در‌حالی‌که در مونیخ این انتظار وجود داشت که او بتواند در غیاب لواندوفسکی، بار اصلی گل‌زنی تیم را به‌عهده بگیرد. سادیو مانه در یازده بازی که تا اینجا با پیراهن بایرن بازی کرده، موفق شده است پنج گل به‌ثمر برساند.

ازسوی مقابل، لواندوفسکی که در سال‌های گذشته ماشین گل‌زنی بایرنی‌ها نام گرفته بود، امسال با جدایی از آلمان راهی بارسلونا شد و در روز‌هایی که بایرنی‌ها به‌شدت از گل‌نزدن رنج می‌برند، او تا اینجای رقابت‌های لالیگا با هشت گل زده در شش بازی، آقای گل رقابت‌های لالیگاست تا طرف‌داران بایرن، ناخودآگاه مانه را با مهاجم سابق تیمشان مقایسه کنند و از عملکردش ناراضی باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->